טיפול בחרדות ילדים ונוער

חרדות אצל ילדים ובני נוער יכולה להתבטא בסימפטומים והתנהגויות שונות, לא כל התנהגות או סמפטום גופני הם חרדה הזקוקה לטיפול ולכן חשוב מאוד לאבחןאת הדברים באופן מקצועי.

אצל ילדים מצבי חרדה וקושי נפשי יכולים להתבטא בכעס וחוסר שקט, התפרצויות זעם, בכי לא מוסבר, קושי להתרכז, בהלה מגירויים שונים, התכנסות עצמית, חוסר תקשורת חברתית וכיו”ב..

מרכז אלה רבין מטפל בילדים ומתבגרים אשר סובלים מחרדות וקשיי התנהלות יום יומית ובהוריהם המתמודדים עם הסיטואציה המאתגרת.

טיפול רגשי לילדים ונוער בשיטת שלושה מוחות של אלה רבין, הינו טיפול רגשי ממוקד, יעיל וקצר מועד יפחית באופן משמעותי את עוצמת התסמינים הרגשיים ויסייע בהתמודדות עם קשיים נפשיים, חברתיים, לימודיים ומשפחתיים.

ליעוץ ראשוני ללא עלות


מהלך הטיפול והקשר עם ההורים

לפני כל טיפול בעיקר כאשר מדובר בילדים ונוער נדרש אבחון ממוקד של הבעיה.

הבחנה ראשונית להתאמה לטיפול מבוצעת באמצעות שיחת טלפון קצרה.

בשלב הבא תתקיים פגישת אבחון, בשיתוף הילד וההורים. מטרת פגישת האבחון לאתר את מקור החרדה ובמפגש זה תקבלו תוכנית טיפולית מפורטת.

טיפול במקור החרדה בשיטת שלושה מוחות – אלה רבין, תסייע לילד, למתבגר ולהורים בהתמודדות עם הקשיים והאתגרים בתחום, ותתן לכם כהורים כלים לחולל שינוי משמעותי בדפוסים הרגשיים וההתנהגותיים של ילדיכם.

טיפול רגשי בשיטת אלה רבין מסייע ומטפל במגוון קשיים והתמודדויות :

חרדה אצל ילדים

תסמינים של חרדה בקרב ילדים קטנים שונים ממבוגרים. אם אתם צופים כי הילד שלכם אינו מתעניין במשחקים שאהב קודם, לא מוצא עניין בלשחק עם חברים אלא “נדבק” אליכם, מתבכיין רוב זמן, מתלונן על שעמום, מפחד מדברים טריוויאליים כמו פחד ממים, מפרחים או פרפרים וכדומה, מתלונן על כאבי בטן לעיטים דחופות ללא ממצא רפואי, שיעולים והקאות. עליכם לשים לב – אלו תסמינים של חרדה

חרדה דיכאון נעורים

חרדה ודיכאון אצל מתבגרים והתבודדות – המתבגר שלכם התחיל להימנע מפעילויות חברתיות ומפעילויות משפחתיות שאהב קודם ומרבה להתבודד? סגור בחדרו במשך שבועות? אינו משתף אתכם בתחושותיו ובחוויות היום יום שלו? אתם חשים שהוא מתמודד עם קושי ואינכם מצליחים להגיע אליו? באמצעות טיפול רגשי ממוקד, יעיל ומשנה מציאות אסייע למתבגר שלכם בהתמודדויות השונות.

חרדת בחינות

חרדת בחינות באה לידי ביטוי בתחושת בלקאואוט– שכחה של החומר הנלמד, קושי להתרכז, אי שקט ומתח נפשי לקראת בחינה ספציפית או בתקופת מבחנים, בלבול מחשבתי או חשיבה שלילית לגבי התמודדות במבחן כמו: מה יקרה אם אני אשכח את החומר או לא אקבל ציון עובר או נדרש? אם אני ארצה לשירותים באמצע המבחן וכ”ו? חרדת בחינות מתבטאת בסימפטומים רגשיים ופיזיים ברמות שונות מתחושת בלאקאואוט ועד תחושת חוסר אונים או התקף חרדה שמתבטא בכאבי בטן, קשיי נשימה, לחץ בחזה, זיעה קרה ועוד.

חרדה חברתית דימוי וביטחון עצמי

המתבגר שלכם סובל מהערכה עצמית נמוכה, מחוסר בטחון עצמי וקשיים חברתיים. הייתם רוצים לאפשר למתבגר להתמודד באופן חיובי עם השינויים הפיזיולוגים והנפשיים שהוא עובר בגיל ההתבגרות? טיפול רגשי ממוקד ויעיל יכול לשנות מציאות ולסייע בביסוס תפיסת עולם חיובית ודימוי עצמי חיובי.

הורים, אל תעברו את זה לבד!

מעל 90% הצלחה

אפקטיבי

U

ממוקד

}

קצר

בקשה להחזר כספי נשלחה

× איך אפשר לעזור?